.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری تصفیه خانه شهرک صنعتی سوادکوه با حضور معاون وزیر
تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل سوادکوه صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش شمال نیوز ، مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در حاشیه مراسم بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل سوادکوه که با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد،گفت: ظرفیت این تصفیه خانه ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب است که در فاز اول، فاضلاب ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر می‌توانند وارد این تصفیه خانه شود.

وی افزود: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بشل ۷۵ میلیارد ریال اعتبارهزینه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی بشل سوادکوه ۱۹۶ هکتار مساحت دارد که ۱۳۸ واحد صنعتی در این شهرک مستقر است و ۲۰۹ صنعتگر برای استقرار واحد‌های صنعتی خود در این شهرک تاکنون قرارداد بستند.

موسوی با بیان اینکه ۱۵ شهرک صنعتی در مازندران هم اکنون از تصفیه خانه فاضلاب بهره‌مند هستند، گفت: ۷۰ درصد از واحد‌های مستقر در شهرک‌ها نیز فاضلابشان به تصفیه خانه می‌ریزد.

وی مهمترین مزیت تصفیه خانه فاضلاب را صرف نظر از حفاظت از محیط زیست، بهره گیری مجدد از آب این تصفیه خانه‌ها برای فضای سبز شهرک‌ها اعلام کرد.

مازندران ۳۸ شهرک صنعتی دارد که یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در این شهرک‌ها استقرار دارند و ۵۰ درصد از اشتغال ۸۰ هزار نفری بخشصنعت مازندران در شهرک هاست./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.